جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۵
کد خبر: ۱۴۰۲۹۲
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷

معرفی کتاب «روباه هویجی» در چهارمین نشست «چهارشنبه‌های کتاب»

چهارمین نشست قصه‌گویی و نقاشی با عنوان «چهارشنبه‌های کتاب» چهارشنبه ۱۰ مردادماه در کتابخانه علامه امینی منطقه ۳ برگزار می‌شود.
معرفی کتاب «روباه هویجی» در چهارمین نشست «چهارشنبه‌های کتاب»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، چهارمین نشست قصه‌گویی و نقاشی با عنوان «چهارشنبه‌های کتاب» چهارشنبه ۱۰ مردادماه ساعت ۱۶ ویژه کودکان و نوجوانان در کتابخانه علامه امینی از مراکز فرهنگی هنری منطقه ۳ برگزار می‌شود.

کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در این نشست، پس از شنیدن قصه‌هایی که مریم به‌بخت کارشناس برنامه روایت می‌کند، تصورشان از این قصه‌ها را نقاشی می‌کنند. هدف از برگزاری «چهارشنبه‌های کتاب»، تقویت قوه تخیل و مهارت شنیداری کودکان و نوجوانان است.

در چهارمین نشست «چهارشنبه‌های کتاب»، کتاب «روباه هویجی» نوشته پری رضوی معرفی و قصه‌هایی از آن خوانش می‌شود. این کتاب با هدف پرورش تخیل کودکان، به طرح داستان خرگوشی می‌پردازد که از طلوع خورشید تا غروب خورشید ساعت‌هایی را به خیال‌پردازی می‌گذراند و در پایان به آغوش گرم مادرش باز می‌گردد.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به کتابخانه علامه امینی واقع در خیابان آفریقا، بین میرداماد و ظفر، پارک صبا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۸۷۳۸۶ تماس بگیرید.
نظر شما